Sunday, June 8, 2008

DUIT MASUK HARI HARI

AWAS!!!
INI BUKAN SAHAM INTERNET/SAHAM CEPAT KAYA!!!
INI ADALAH PERNIAGAAN MODAL RM50 BOLEH JADI RM64,800…??
PERNAHKAH TERFIKIR INCOME ANDA MASUK DALAM AKAUN BANK HARI-HARI MACAM NI..??
Tidak perlu modal yang tinggi, hanya RM50 sahajaMulakan perniagaan hanya dengan beli pakej ebook dari perigiduit bernilai RM 50 dan terus jadi reseller dan dapat duit setiap hari RM 50 hingga RM 500.Semua lapisan mampu..malah budak sekolah pun boleh join..TANPA BERJUMPA dengan sesiapa…?? Ramai yang berminat dengan program sebegini tapi, sukar/tidak pandai untuk mencari downlines…betul kan..??
Memandangkan saya seorang networker yang sangat aktif, Jadi saya ambil kesempatan ini untuk bantu anda dalam mengembangkan perniagaan anda dengan mendapatkan downline anda.
Setiap downline juga akan diberi satu Blog atau web site sendiri untuk tujuan promosi, cukup sekadar menyebarkan Blog anda ini kepada rakan2 dan saudara mara melalui email atau iklankan di dalam media tempatan.. bagaimana..?? setuju..? kalau setuju, terus buat pendaftaran serta pembayaran dan aktifkan akaun anda .KeUNIKAN program ini adalah walau pun anda tidak dapat mencari pelanggan sendiri, namun anda berpeluang mendapat downline hasil dari SPILL OVER ( limpahan keluar ) dari UPLINE anda.
“Orang kaya terus bertindak, sebaik sahaja melihat peluang sedangkan orang miskin masih berfikir dan terus berfikir tanpa sebarang tindakan. Sikap seperti ini perlu Diubah untuk mencapai kejayaan dalam hidupnya. Kebanyakan mereka tidak percaya pada diri sendiri dan sering meletakan diri mereka berada di ZON SELESA”
Apalah sangat RM 50….makan KFC satu kali dengan family pun dah habis..kalau anda joint prog ini, maybe anda boleh makan KFC dengan family setiap hari…..fikirkanlah…..
MUSTAHIL TUAN-TUAN AKAN JATUH MISKIN/MUFLIS DENGAN PELABURAN SEBANYAK ITU (RM50)....
TAPI TAK MUSTAHIL TUAN-TUAN AKAN MENJANA PENDAPATAN YANG LEBIH LUMAYAN...FIKIR-FIKIRKANLAH....
MARILAH SERTAI KAMI DALAM PROGRAM HEBAT INI

KLIL DISINI: http://www.perigiduit.com/?=sharilnoli

No comments:

Followers